راهنمای طبقات

راهنمای طبقات
ساختمان مرکزی:

ساختمان مرکزی که در منتهی الیه پارکینگ قرار دارد که شامل 2 قسمت است :

1- ساختمان شماره 17 که شامل واحدهای کلینیک و پاراکلینیک، عینک سازی، پزشک خانواده، دندانپزشکی، رادیولوژی و سونوگرافی، آزمایشگاه، اسناد پزشکی، درآمد و ترخیص، بیمه ها، فناوری اطلاعات، مدیریت اطلاعات سلامت (مدارک پزشکی)، دفتر مدیریت آموزش، واحد ارتقاء سلامت، واحد آموزش به بیمار و مراقبت در منزل؛ و دفتر بهبود کیفیت و بحران می باشد .

2- ساختمان شماره 18 شامل بخش های بستری جراحی مردان و زنان، بخش دپارتمان بیماران بین الملل، اورژانس، بخش بستری اورژانس، مامایی، زایشگاه و اورژانس مامایی، اتاقهای عمل جنرال و زنان،ICU ، نوزادان (NICU)، داروخانه، پذیرش و صندوق، پاویون مادران، فروشگاه مواد غذایی، واحدهای تغذیه، بهداشت محیط، کنترل عفونت و ناظر دارویی می باشد .

ساختمان دفتر پرستاری (شماره 8):

دفتر پرستاری در ساختمان شماره 8 جنب ورودی ساختمان شماره 18 واقع شده است. در محل مربوطه مدیر پرستاری و سوپروایزر مامایی در شیفت صبح و سوپروایزر بالینی در تمام ساعات شبانه روز حضور دارند.

ساختمان دفتر مدیریت بحران و بهداشت حرفه ای:

دفتر کارشناسان بحران و بهداشت حرفه ای در این ساختمان واقع گردیده است و در ساعات اداری فعال می باشد.

ساختمان کلینیک تخصصی زنان و زایمان (شماره 13):

ساختار فیزیکی این بنا هشت ضلعی می باشد و در کنار ساختمان چکاپ قرار دارد که در منتهی الیه مسیر ورودی اصلی بیمارستان به سمت راست واقع شده است. در این ساختمان خدمات سونوگرافی حاملگی و کلاس های آموزشی شیردهی و دیگر خدمات زنان و مامایی ارائه می گردد .

 ساختمان کلینیک معاینات سلامت (شماره 12):

ساختمان چکاپ در مجاورت ساختمان زنان در منتهی الیه ورودی خودرویی اصلی بیمارستان به سمت راست واقع شده است. در این واحد خدمات کلینیک تخصصی معاینات سلامت صورت می گیرد.

ساختمان اداری و سالن اجتماعات (شماره 21):

مجموعه اداری که در قسمت غرب ساختمان مرکزی قرار دارد دارای بخش های دفتر مدیریت و دفتر ریاست، امور مالی، حسابداری،کارگزینی، امور سهام، معاونت پشتیبانی و سالن اجتماعات می باشد و انتهای آن به آشپزخانه و لندری مشرف می باشد. .

کلینیک ترمیم زخم ( شماره 22):

ساختمان کلینیک ترمیم زخم در روبروی ساختمان اداری قرار گرفته است و واحدهای فعال در این بخش در حیطه پانسمانهای تخصصی و ترمیم زخم نوین به صورت تخصصی و در زمان اداری فعالیت می کند .

ساختمان  CTscan( شماره 25):

ساختمان سی تی اسکن در انتهای بیمارستان بعد از ساختمان اداری و آشپزخانه واقع شده است. واحد مذکور از ساعت 7:30 صبح الی7:30 عصر همه روزه به غیر از روزهای تعطیل فعالیت می کند و در ساعات شب و روزهای تعطیل نیز در صورت وجود مریض اورژانسی به صورت آنکال دایر می باشد و ارائه خدمت می کند.

ساختمان بخش داخلی و CCU (شماره 11):

این ساختمان دقیقا روبروی درب ورودی اصلی بیمارستان می باشد و شامل بخش های کلینیک قلب (خدمات: نوار قلب، تست ورزش، اکوکاردیوگرافی و هولترمانیتورینگ)، کلینیک گوارش (خدمات: آندوسکوپی و کولونوسکوپی) و ریه، کلینیک مغز و اعصاب، نوار مغز (EEG) و نوار عصب و عضله (NCV، EMG)، و نفرولوژی در طبقه همکف و بخش های بستری داخلی و CCU در طبقه اول می باشد.

ساختمان تجهیزات پزشکی (شماره 7):

واحد تجهيزات پزشكي مجموعه ايست كه در سيستم ماتريسي سازمان بيمارستان وظيفه مديريت كليه امور مرتبط با تجهيزات و وسايل پزشكي را در راستاي تامين ايمني لازم براي بيماران و پرسنل و نيز بهره وري بهينه اين تجهيزات جهت ارتقاء سه شاخصه كارآيي، اثربخشي و رضايتمندي  بيماران به عهده دارد. این واحد در انتهای پارکینگ واقع شده و در ساعات اداری فعال می باشد.

ساختمان کلینیک فیزیوتراپی (شماره 6):

این واحد در ضلع شرقی بیمارستان در ساختمان شماره 6 مجاور خیابان صفه واقع شده است و از ساعت00/8 صبح الی 00/12 ظهر و00/15 الی00/17 عصر آماده ارائه خدمت به بیماران عزیز می باشد.

باغ مادران باردار (شماره 14):

باغ بانوان در این محوطه در کنار درب خروجی زایشگاه به منظور تامین، حفظ و ارتقای سلامت مادران و بهبود شرایط زایمانی، واقع شده است.

نمازخانه:
یک نمازخانه مرکزی در محوطه بیمارستان در ضلع سمت راست پارکینگ واقع می باشد.

بانک (شماره 16):

بانک در کنار ساختمان مرکزی شماره 17 واقع شده و در ساعت اداری 9 صبح لغایت 12 فعالیت می کند.

[/vc_column]
فهرست