سیاستهای کلان بیمارستان خانواده اصفهان
- خدمات کلیدی و اصلی بیمارستان و خدمت رسانی به صورت شبانه روزی پایداری
- اداره و مدیریت بیمارستان با سیاست ” درهای باز” به ویژه شنیدن صدای مشتری
- ارائه خدمات فوری سلامت به مراجعین در موارد اورژانسی بدون توجه به مسائل مالی
- ارتقا کیفیت خدمات بدون تحمیل هزینه اضافی به بیمار
- ارائه خدمات کیفی، ایمن و بیمار محور با اولویت رسیدگی به بیماران حاد (بدحال)، پرخطر و اورژانسی در راستای جلب رضایت گیرندگان خدمت
- خدمت رسانی یکسان به بیماران فارغ از نژاد، جنسیت، قوم، مذهب و…
- کاهش توليد زبالههاي بيمارستاني به حداقل ميزان ممكن و تضمين بهترين دفع بهداشتي آنها از محيط زيست
- فراهم آوردن بهترين فرصتهاي ارتقا شغلی و پيشرفت كاركنان بيمارستان به منظور افزایش علاقه مندی کارکنان و افزایش راندمان
- دستيابي به بهترين تراز استانداردهاي اعتباربخشي ملّي با الگوبرداري از بیمارستانهای نمونه کشور
- آراستگی و زیباسازی محیط متناسب با نیازهای مراجعین و مطابق با استانداردهای کیفیت و ایمنی
- ارائه اطلاعات شفاف، گویا و راهگشا، درحد امکان با حفظ محرمانگی به مراجع ذیصلاح قانونی
- انعقاد قراردادها با تأمينكنندگان و تكميلكنندگان خدمات براساس ارزشیابی های داخلی
- فراهم سازی امکانات لازم جهت جذب پزشکان مجرب متقاضی در تمامی رشته ها با توجه به مجوزهای اخذ شده
- برنامه ریزی جهت افزایش ارزش سهام برای سهامداران